sâmbătă, 17 noiembrie 2007

Ce am facut oare...?

Nu stiu daca ceea ce s-a intamplat este bine sau este rau...Astazi mi-a fost ingrozitor de rau , nu am dormit toata noaptea , gandindu-ma daca am facut bine sau am facut rau ca am vorbit cu....el!
De ce l-am simtit acelasi inger cu care pluteam pe nori de fericire ?
De ce nu il pot lasa asa cum este......inger !
Il vad de multe ori insa , un demon ce m-a trimis pe un taram al nimanui , un taram in care zadarnic incerc sa gasesc iesirea , chiar daca ea ar fi ...abisul!
Sentimente contradictorii ce ma fac sa ma adancesc si mai mult in...singuratate...
Imi este teama de ce ar putea urma....Si totusi atat de curios...!
Cert este faptul ca au revenit....noptile albe ! Si nu sunt in Sankt Petersburg!Nu sunt nici aici unde sunt!
Nu stiu unde sunt....!
Ce am facut oare?

Niciun comentariu: