vineri, 9 noiembrie 2007

Doua zile...

Atatea au mai ramas pana la ziua mea de nastere...Acum un an,eram cu el...acum sunt singur !Acum un an eram atat de fericit...acum sunt atat de trist ! Am crezut ca 10 luni trecute fara sa ne vedem,vor fi 10 luni in care timpul avea sa vindece,dar m-am inselat amarnic.Inca ma urmareste din fiecare colt al casei...din fiecare obiect pe care mainile lui l-au atins....din fiecare pas pe care il fac peste pasii pe care i-am facut impreuna!
Ma doare atat de rau incat simt ca ziua mea...va fi intr-adevar a mea...Si de nastere dar si de pus punct in fata acestei vieti plina de...el!Nu mai pot face fata atator amintiri...ma cuprind si parca se inclesteaza cu incapatanare in jurul a tot ce este al meu...
Nu stiu...!
Asta simt acum si nu stiu ce voi simti maine...
Imi este teama si totusi ma simt atat de senin si fara nici o urma de regret pentru tot ce am infaptuit pana acum,chiar daca sunt mai putin bune , sau mai mult!
Fotografia lui....inca sta in fata mea iar alaturi de ea,icoana Maicii Domnului!
Da...inca il iubesc !

Niciun comentariu: