marți, 13 noiembrie 2007

Marti....13...

Daca ar fi sa ma iau dupa ce se spune despre marti 13 , inseamna ca astazi ar trebui sa imi mearga rau...Se poate oare mai rau decat sa nu ai ...iubire ?
Cine stie...?
Am stat toata ziua de 11 noiembrie , cu ochii si cu urechile la telefon...Degeaba...Cu fiecare clipa trecuta din zi , simteam cum se scurge din mine si ce a mai ramas....desi nu stiu ce a mai ramas !
Seara am avut musafiri....degetele de la o mana de prieteni ...Oare au simtit singuratatea mea ?
Oare au vazut sufletul inecat intr-un ocean de lacrimi ?Oare au simtit nelinistea patrunsa in cel mai ascuns colt al trupului meu ?
Nu stiu....
Si daca au vazut toate astea.... la ce bun ?
Ei au plecat....eu am ramas la fel de singur , ratacind din nou printre amintiri !
L-am luat pe Shakespeare in maini si intr-un tarziu....am adormit !

Un comentariu:

Anonim spunea...

Iti multumesc pentru ca ma iubesti.
Cu drag si respect...EU